Bättre kvalitets foton på Halie med sina lila brillor

2010-11-02 / 09:58:34
Jag ser ett nytt barn, med nytt utseende och beteende. NU ska vi lära känna vår going lite på nytt. Det känns ovanligt att se henne. Men sötare än någonsinm helt klart. Min sambo fotar henne lite nu så jag kan  slänga in något foto här nedan.


Tack för alla fina kommentarer ni gett både på hennes nya brillor och mobbningen. Tråkigt att så många av er också varit med om det. Varför förekommer det ens. Dagens lärare måste helt enkelt vara utbildade mer och se med sina ögon, vilket jag tycker dom är riktigt kass på. I alla fall i skolorna som jag gått på.

Vad händer idag?

Ingen aning faktiskt, sitta hemma vad jag vet. Men kan alltid dyka upp något.. Vem vet ;)

Åsikter!
Postat av: inka perkiö

Oj så fin hon är i sina glasögon..jätte fin..farmors go unge...

Kommenterat - 2010-11-02 / 13:19:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥