Bloggen är inte livet

2010-11-14 / 00:15:41
Utan ett härligt ställe att få skriva ut sin vardag på enligt mig.. Jag bloggar då jag har tid och lust. Förr kunde jag känna mig tvungen och ville inte förlora statistik osv. Men nu jag gör detta för mig själv och självklart alla andra så det är läs dugligt.

Idag har vi haft besök av min bror och hans tjej. Vi gjorde tacos och såg film hela kvällen lång. Har haft det väldigt trevligt.. Även två av mina andra små syskon kom hit och blev piffad upp av mig och min sambo inför deras 80 tals fest på skolan.

Halie är sjuk igen, hade feber under dagen och somnade inte förän 3-4 timmar efter hennes sovtid. Så tösen är sjuk nu igen, hoppas att hon blir frisk snart bara. Vet ni vad? Hon går jätte mycket nu. Så när som helst kommer hon nog sluta krypa helt och bara gå. Så stor min lilla flicka blir snabbt.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥