Dumma Sally

2010-11-29 / 08:27:28
Godmorgon.
Idag är jag en zombie. Så trött att jag skulle göra vad som helst för någon timmes sömn. Men bara att försöka tvinga upp ögonlocken ändå och försöka bli pigg, vilket är väldigt svårt denna morgon.

Denna morgon så hejjar jag lite på min sambo. Gör det ni också så får vi hoppas på det bästa. Eller hur? jag berättar vad det gäller senare. I vilken fall är han tillbaka senare. Han skulle även köpa en julklapp till mig. Och jag har inte köpt någon till han än, i år är det så svårt. Men kanske hittat en i alla fall om jag vinner den på tradera. Och där efter ska jag nog kika lite mer på stan för att finna.

Är så arg på vår kissemiss idag, som rev upp jätte stort märke på Halies panna. Vet inte vad jag ska göra med katten då hon är så dum och vuxen blir hon aldrig heller. Tänker vänta och se hur hon blir då hon är vuxen, kanske blir snällare då får vi hoppas.
Åsikter!
Postat av: Ness

ja åker ti övik i helgen troligtvis :D

Kommenterat - 2010-11-29 / 13:46:10  | URL - http://sness.blogg.se/
Postat av: angelica

hon kanske är svartsjuk, djur kaju bli det. men det brukar mest vara om katten fanns i familjen först tycker jag... men kan ju vara det iaf... :(

Kommenterat - 2010-11-29 / 15:22:11  | URL - http://hundochkattliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥