Feber sjuk liten tjej

2010-11-23 / 20:13:28
Måste få klaga lite, mänskligt att göra enligt mig.

Som vanligt då jag har Halie så får hon feber, hennes förkylning går aldrig över. Och har nu försökt få henne i säng i snart två timmar. Hon skriker och skriker och inget hjälper. Och nu är jag helt utmattad. Som tur är som kom min mamma nyss hit för att försöka lägga henne, snällt gjort. Men självklart är hon en ängel då. Bättre det. Ibland då dom är så då känner man för att gå ut på balkongen och skrika så högt man bara kan för att få bort all jobbig energi och återhämta sig igen.

Som ni vet var min kompis Jenna här och vi hade det trevligt och planerar även in något roligt i våra bloggar. Om vad får ni veta senare. Och sedan pratade vi gamla minnen, vi har haft så många fina eller som sagt (roliga) kanske är dom rätta orden.

Ikväll kommer sambon hem i alla fall, så skönt att vi kan hjälpas åt då hon är sjuk. Han har inget jobb pass dom närmaste dagarna..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥