Film kväll!

2010-11-24 / 19:27:29
Sitter just nu och lyssnar på gumman som har ett litet utbrott, hon är trött. Sambon gör henne klar för sängen just nu för snart får vi besök och vi ska se på den senaste harry potter filmen för imorgon ska jag på bio med min syster och då ska vi se den nya harry potter filmen. Hennes present ifrån oss då jag som inte hann köpa någon till henne då hon fyllde år. Och den filmen vill hon ju se så det fick bli den presenten då.

Imorgon ska vi upp jätte tidigt, vid sju då min mamma alltid ska storhandla då affärerna öppna. sedan går man nog en sväng på stan. Käkar med syrran på stan och där efter bio. Dagen är alltså fullspäckad med andra ord.

Men ska vara sällskaplig nu då besöket kom, tjing!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥