Första advent

2010-11-28 / 08:33:39
Så mysigt, Jag älskar verkligen veckorna innan julafton och nyår. Dom är så mysiga. Längtar verkligen till julafton också. Att få se hur mycket Halie gillar sina julklappar. Kommer nog blir en bra jul i år. Det känner jag på mig.

Sambon ska ha slutat nu och kom nyss på att han kommer få gå hem. Här i Övik finns det inte bussar som går på söndagar. Vilket är sjukt dåligt. Har för mig att det gick på söndagar då jag bodde är innan Umeå. Men men det är ju en liten stad så vad kan man då begära? Han får i alla fall i sig lite frisk luft. Hoppas han är klädd bara, det är riktigt kallt ute idag. -18, tro om han har på sig något varmt.. Stackarn!

Halie busar runt i hallen och hittar på lite bus som att dra ner alla sockar eller ta ut alla sina vantar och mössor på golvet. Har nyss tagit på henne kläder och gett henne gröt och en banan till frukost. Själv väntar jag någon timme till innan jag äter frukost. Har så svårt att få i mig direkt på morgonen. Mår som så illa då.

Men idag ska det mysas, för nu är det första advent gott folk
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥