Foton på Halie sen i förrgår

2010-11-17 / 11:21:38
Hej svejs.
Klev nyss upp och sambon la sig, fick som vanligt städa efter dem. Karlar är så duktiga på att vara lata och lämna allt framme. Men det gick fort och ska om cirka en timme dra oss till sjukhuset på ett ärende. Så älskling hinner bara sova en timme typ. Men så blir det om han väcker mig såhär sent. Men skönt var det för mig =) dessutom vaknade Halie inte förän nio imorse så han fick ju ändå sova ut som tur var.

Halie är glad just nu och tittar på mig och ler stort, sötnosen då.
Lite foton som togs på Halie i förrgår då pappa jobbade...

Åsikter!
Postat av: Emma

Gud så otroligt söt hon är :)

Och vi måste ju ta och ses snart carro!

Kommenterat - 2010-11-17 / 11:35:16  | URL - http://ebbowicky.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥