Gått upp i vikt

2010-11-04 / 09:43:01
Jag har allvarligt lagt på mig några kilon efter förra veckans baravader. Usch så jag känner mig fet igår och idag. SUCK, måste man börja med kosten och träning igen. ÅH orkar inte just nu. Men men är man tvungen så är man. Kan ju inte gå runt och vara arg för det är jag just nu, jag känner mig inte som jag brukar i kroppen. Utan några kilo fett har jag lagt på mig, i know it. Men som sagt ska man ränna på stan idag så kanske det blir bättre och man äter en vettig frukost och mat. Vill ju intte känna mig såhär imorgon helt enkelt. Någon som kan fettsugning? hehe skojjar bara. Men vore ju grymt.

Nä nu ska jag se till att fräscha till mig och vänta på att en vän ska ringa så vi kan åka på stan.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥