Glasögon på lagning igen

2010-11-22 / 14:51:50
Ännu en ganska lugn dag. Ska bara på affären och handla lite annars blir det bara en inne dag. Och invänta tills pengar kommer så att man kan julklapps handla. Det är ju så kul, särskilt om man finner något en annan absolut vill ha. Jag älskar att köpa julklappar.

Halies glasögon måste in på lagning ännu en gång då ena pluppen har gått sönder så hon har fått ett röd märke innanför näsan nu. Testade klippa ut ett plåster och la en bomullstuss där och la på henne där, men den slits bort hela tiden. Så just nu är hon utan sina brillor. Men vi ska ordna det så fort det går.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥