Halie har fått glasögon

2010-11-01 / 16:22:21
Svar på en fråga.
Skelar din dotter?
Ja det gör hon, därför hon ska få glasögon

Och glasögonen kom idag så nu bär hon runt på dem och hon behåller dem på. Hon är duktig. Och hon upptäckte väl hur bra hon såg. Hon kollar runt en massa nu och är glad. Kul för henne kan jag tänka mig. Det negativa är att man kommer att få möta folks blickar. Inte så många 1 åringar som har glasögon, men mer vanligt nu. Men det får vi stå ut med. Hon är så söt i dem och ändå det vackraste vi har..
Kommer in foto på det sen.
Åsikter!
Postat av: caroline mamma till theodore

Ni ska inte bry er i att folk tittar! Visst, folk kommer säkert kolla eftersom de inte är så vanligt. Men bäst å skönast för Halie att kunna se något! :) ska bli kul å se hur söt hon blir i glasögon :)

Sköt om er.

Kommenterat - 2010-11-01 / 18:59:41  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥