Halie har feber

2010-11-07 / 20:09:37
En lång dag och kväll för mig och Halie. Hon har 38,6 i feber och fick henne äntligen till att somna nyss. Hon har varit på världens humör och skrikit ett tag. Och alvedonen hemma är slut. Men tur att min mamma ska handla det nu om hennes feber stiger mer. Kan tänka mig en jobbig natt nu och ensam är man med henne.


Dessutom ser det ut som KAOS här hemma. Och det menas med saker, disk och ja ALLT är överallt. Känner just nu att jag måste vila mig lite om Halie vaknar snart igen. Men det behöver städas, så ska snart ta mig i kragen och få bort det värsta..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥