Halie och tvätt = fun

2010-11-19 / 14:06:08
Herregud så trött jag är, blir aldrig pigg. Måste snart dränka ner mitt ansikte i handfatet för att bli pigg. Om det nu går. Halie är i alla fall på humör idag och stökar ner hallen igen där jag nyss städat. Snart ska jag och Halie hänga upp tvätt, hon älskar att ta ut tvätten ur maskinen och då den är tom stoppar hon in huvudet och pratar så det ekar. Det tycker hon är jätte kul :)

Och ingen skjuts har man till willys heller, min sambos väns bil funkar ej. Mamma har redan vart där och haft fullt upp sen dess. Så antingen väntar vi med handlingen någon dag eller så får vi gå till coop. Men det är ju så mycket dyrare där. Men men vi ser väl hur det blir. Sambon kommer ju hem om inte så länge till.

Har inte fotat på några dagar nu, därför kommer det inte in något nytt. Så får slänga in gammalt helt enkelt så inläggen ser lite bra ut. Jag avskyr att skriva ett inlägg och inte lägga in ett foto, det tillhör liksom. Skriva om dagen och sedan slänga in dagens i foton..

Jag och älskling då vi bodde i Obbola (Umeå)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥