Halloween fest i helgen

2010-11-03 / 11:57:22
Har haft fin besök hela morgonen, min moster kom med Halies present och vi bjöd henne på tårta. Men fortfarande är det kvar. Hon fick två jätte snygga bodys "hellokitty".

Gissa vad som händer i helgen?

På fredag ska vi ha halloween fest med temat "80's". Det ska bli riktigt roligt. Vi blir några personer som ska dricka lite, göra lekar och spel. Får bara hoppas att dom vi bjudit kan komma och ha det trevligt med oss.



VAD PÅMINNER ER OM 80'S????

Nog om det, det behöver städas här hemma. Hörs senare!
Åsikter!
Postat av: Marie

Tack för tårtan och sällskap:-) Måste vi göra om snart... Kramis

Kommenterat - 2010-11-04 / 20:21:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥