Happy face

2010-11-24 / 13:35:32


En ny dag med nya tag. Halie är bättre idag. Det går ju till och från hela tiden så. Idag blir det lugna gatan under dagens gång och filmkväll med en killkompis ikväll. Men innan dess blir det dom vardagliga sysslorna.

Jag är glad idag för det kommer att bli en bra månad. Så imorgon ska vi verkligen storhandla mer än en full mat vagn, det blir kul och julklappar ska vi även titta på. SÅ KUL MED JULEN, tycker då jag.

Sedan inväntar vi lite mer roligheter som vi ska lyckas med, vilket vi kommer nämna för er alla då vi lyckas som sagt. Men tycker vi är värd det här efter förra månaden. Men det sägs ju att om något dåligt händer så händer det även något bra där efter, tur det.
Åsikter!
Postat av: Anonym

SV: Nja, jag tycker det är lite för mycket med en grind, så jag får jobba på med 'nej nej' :P

Kommenterat - 2010-11-24 / 16:13:03
Postat av: En Liten Emma

det var jag som skrev,. men det klurade du nog ut.

Glömmer bort att fylla i namn hela tiden. :P

Kommenterat - 2010-11-24 / 16:13:52  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥