Härlig dag :)

2010-11-10 / 23:12:21
Hallå där.
Har haft en väldigt bra dag. Ni vet väl redan om trippen och att Sandra var här. Vi pratade om att annordna en tjejkväll med gamla vänner vi umgicks med förr. Men saken är den. Vad ska vi göra som inte kostar multum? Vi skulle vilja annordna den på fredag, jo vi vet det är ju snart fredag, men vill man något så vill man göra det snabbt också. Men har ni förslag så kom gärna med dom. Förutom det så drack vi lite thé och såg på biggest loser. Själv funderade jag på om det fanns typ läger eller något man kan åka på om man vill tappa cirka 10 kg? finns sånt. Jag ska då undersöka saken. Som ni vet så slutade jag träna då jag blev gravid.. Men det är jag ju inte längre. Och självklart vill jag börja igen men denna gång skulle jag vilja åka iväg på något och få lite inspiration och mat vanor osv. Får se hur det går med den saken. Tänker i vilket fall göra det på ett annat sätt denna gång :)

Lägger in lite foton här nedan på Halie som fotades idag.
Åsikter!
Postat av: Ness

haha säkerligen ;)

Kommenterat - 2010-11-11 / 00:11:03  | URL - http://sness.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥