Hemsk natt

2010-11-16 / 07:58:13
Det här var en natt man önskade att man inte fanns. Halie gallskrek vid halv två inatt så då la jag henne i min säng och hon somnade om och började om igen vid sex, inget funkade. Fick nyss kliva upp med henne och känner mig som en zombie, längtar tills min sambo kommer. Är inte alls på humör just nu. Usch för denna natt. Och snart kommer även dom som ska kolla toalettrummet hit, avskyr att vara hemma själv då. Tror dom kommer precis då min sambo kommer, så det lär märkas.


Vad händer idag?
Inget planerat så blir nog bara inne, Halie är ju sjuk hela tiden så vi går nog inte ut idag. Hjärtat måste friskna till lite först.





Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥