Idol i år (inte alls lika bra)

2010-11-26 / 23:33:40
Godkväll allesammans.
Ikväll har vi hunnit se en bra film vi köpt in och något hemligt (avslöjar inte). Blir snart sängen som kallar då jag ser att klockan snart är vid tolv.

IDOL.
Första året som jag inte följer det, urtrista artister. Förra året var oslagbart alla hade udda och unika röster. Så i år blev jag lite besviken, då dom redan i början valde bort dom som var bra och i slutändan bara en stor röra av det hela. Så får hoppas på att nästa år blir som 2009 året, det var då det var bäst. Enligt mig. Ingen kommer nog heller slå erics pipa, den är oslagbar fortfarande. Men nog om det, ska inte förstöra för er alla som redan gillar dom som är i slutet på idol i år. Visst dom är bra men inte så unika som jag vill att dom ska vara ;)

Åsikter!
Postat av: jenna

Nä tycker inte heller det är så bra :O

Kommenterat - 2010-11-26 / 23:37:34  | URL - http://jennaholmgren.blogspot.com
Postat av: Anonym

älskar olle

Kommenterat - 2010-11-27 / 00:29:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥