Julklapps handling

2010-11-26 / 15:47:04
Hejsan kära läsare.
Det var en bra dag, förutom att halva min käft var avdomnad i typ tre-fyra timmar. Men det blev lite julklapps köp på stan, lunch på subway och massa tjejsnack. Det var på tiden att vi gick på stan säger jag bara. Men vi glömde ju studieplus vilket var meningen med det hela. Men det finns ju fler dagar.

Då jag kom hem så hade det kommit ännu mer julklappar i brevlådan. Var jätte nöjd med varorna. Bättre än väntat. Så nu blir det bara mys fredag med familjen och kanske ska vi beställa god mat. Det får vi se helt enkelt.

Fler som shoppar hej vilt på tradera? verkligen en super bra sida där man faktiskt kan köpa nytt för jätte bra priser. Så man fyndar en hel del samtidigt som man kan köpa mer julklappar.

Träffade även min bror på bussen då jag var på väg in. Visst vi bor grannar. Men sällan vi umgås nu för tiden. Men kul var det att få sprata lite på den lilla bussresan ;)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥