Julpynta?

2010-11-09 / 23:12:55
Just nu tittar jag och min sambo på en bra film på 6an. Efter det blir det sängen, kanske hinner den bli innan tolv denna gång. Är ju väldigt sällan det blir så. Ibland funderar jag på hur vi orkar med dagarna?

Imorgon händer?
Umgås med familjen och vid tre gå till affären med min lillasyster och köpa bröd. Där efter vid fyra kommer Sandra och vi ska äta middag tillsammans och sedan ut och gå en sväng, kom just på att Halie är sjuk ännu annars skulle vi ut och leka med henne. Men dagen är i alla fall speckad med lite promenixer, snack och mys.


Funderar på att julpynta nästa vecka eller så, någon fler?
Åsikter!
Postat av: Jenna

Julpyntade idag :-) skönt o få de gjort,så nu är de julmys hos mig hihi! Puss

Kommenterat - 2010-11-10 / 20:24:35  | URL - http://Jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥