Lilla Övik

2010-11-19 / 09:50:07


Är lite halv less på (stället jag bor på nu) och skulle hellre vilja bo typ i gullänget. Men det kommer nog bli inom ett år skulle jag tro. Är så less på allt snack hit och dit, spelar ingen roll om man sagt något utan finns man bara till så går folk runt och snackar och då menar jag inte en person utan flera. Fattar inte vad man får ut av det. Men har länge nu hört massor och dessutom får man aldrig säga det till personen som snackat utan bara låtsas. Ska man snacka skit så vore det smart om man gjorde det till någon som håller tyst. Tänker dessutom skita i allt det nu och låta det vara. Vissa människor snackar så är det. Men vad kan man tro om lilla övik? det har ju alltid varit skitsnack här och kommer alltid vara. Alltid gör folk något fel oavsett vad. Men annars gillar jag övik, har en del människor som förgyller min vardag och vänner som alltid funnits där och alltid finns kvar. Ångrar inte att vi flyttade hit. Trots att det var min sambos val att göra det. Han trivs här som tur är. Men visst han saknar ju umeå såklart där hans familj och vänner bor. Och varje gång vi planerat att åka dit har Halie blivit sjuk eller så har det strulat sig med pengar. Men vi ska snart dit i alla fall.. men vi bor där jobben finns helt enkelt. Och här fanns det jobb till min sambo vilket var bra. I umeå sökte han i två år men inte ens ett enda napp. Medans han fick napp här två gånger. Ja då är det bara min tur att söka jobb osv sen. Men hade tänkt gå någon utbildning först inom något yrke. Ska på studieplus med Belle i veckan. Hon var också sugen på att plugga lite.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥