Lite tankar kring drömmar

2010-11-13 / 00:57:00
Vet ni vad jag önskade?
Att jag kunde berätta precis allt här, har så mycket jag vill ut med som jag faktiskt inte kan dela med hela världen. Men det skulle behövas ibland. Men saker och ting blir så privat. Försöker skriva ut så mycket jag kan här men märker att det blir bara vardag här och för lite tankar av det hela. Jag som brukar vara expert på att dela med mig av vad jag tycker osv. Men man är nog lite för rädd då man har en dotter att tänka på. Skulle jag inte haft henne skulle jag nog gå ut med mer än vad jag gör. Men ni som är mammor förstår nog mitt syfte med det hela. Men jag ska berätta för er vad min dröm är....

Att få ge Halie en trygg och bra uppväxt, gifta mig, bo på landet vid en sjö, jobba med ett jobb jag älskar som är välbetalt, ta körkortet, resa varje sommar osv osv. Det gamla vanliga. Men jag tror att man ibland är alldeles för lat för att ta sina drömmar för verklighet. Istället läser man om andras framgångar och sitter ner och tänker "nä nu jäklar". Och dagen efter så har glöden försvunnit igen.. Ja tänk om alla vore blondinbella, då vore vi alla framgångsrika och vet att vi kommer ha en bra pension. Man ska ha en dröm, det är ju det vi lever på. Allt kan man inte uppfylla, men det mesta går vill jag lova. Jag har en till dröm som jag inte tänker gå ut med. Som jag ska kämpa med tills jag når dit. Och inom sinom tid kommer ni se vad jag hade för dröm. Men om det tar 1 år eller 10 år dit vet jag inte. Men på något vis så tänker jag försöka och inte ge mig. Trots att jag valde att ha barn innan jag ens fått mig en riktig utbildning och jobb så är det mitt val och det valet gör det lättare för mig. Att få ha en stöttade familj bakom mig som kommer peppa upp mig till mitt mål, finns nog inget bättre än det. För Halie var planerad och jag vet att tidpunkten var rätt för oss alla.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥