Livsglädje+betapet ;)

2010-11-24 / 22:04:47
Känns som att det kommer bli en bra torsdag och dagarna framåt. Kunna handla julklappar handla mat i massor, ha myskvällar, bio med sis och sedan till veckan firar jag och min sambo 3 år tillsammans. Så då blir det till att käka ute och bio såklart. Men var ett tag sedan man sprudlade av lite glad energi inom sig själv. Visst jag är ju glad för det mesta som har min lilla solstråle som förgyller mina dagar och en underbar karl. Men nu i slutet har vi haft det lite kämpigt på olika plan, men känns som allt börjar rätta upp sig lite nu. Så får man hoppas att det tar lång tid till nästa gång som något ska gå snett osv. Livet har ju sina tråkigheter och roligheter som sagt.

För att hinna, så ska jag sitta vaken till efter tolv och betala in massa räkningar och vunna bud på tradera osv. Sedan i sängs fort för att kliva upp strax innan sju imorgon och resten vet ni ju redan om.


Men nu så ska jag spela betapet, det är ju så kul.. Fler som spelar det?

Foto är taget ifrån google. Inte jag som spelat denna bana!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥