Massor av julklappar

2010-11-21 / 11:27:16
Vaknade nyss och Halie pratar mycket denna morgon. Kryper runt på golvet och pratar på sitt eget barn språk. Idag vet jag inte vad som kommer att ske, det är ju söndag det säger väl allt.

Har budat på massor av julklappar på tardera igen, har redan vunnit ett lass som kommer inom någon vecka. Men vi är ju så många i familjerna, så det blir mycket och dyrt. Men jag vägrar att inte ge då man själv får av dem. Har funnit en till mamma, tre till halie, två till lillebror, en till lillasyster, en till annan lillebror, en till sambons lillasyster hittills. En hel del kvar! Ska ge gumman ölite lunch nu.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥