Nästan 13 månader

2010-11-21 / 13:25:58

Vad Har Halie lärt sig som är nytt sen sist?
- Hon kan gå (men kryper och gå) både och vill säga.
- Säga hej och hejdå.
- Klättra upp för soffan och klättra ner.
- Fått glasögon

Hur mycket sover hon om dagarna om du räknar bort natt sömnen?
Oftast 1-2 timmar innan lunch och ibland på eftermiddagen

Har hon varit sjuk på senaste?
Japp, ganska mycket varit förkyld till och från i en månads tid och även fått lite andningsproblem så hon får inhalera på vårdcentralen

Vad för ord kan hon säga nu?

Mamma, pappa, titta (säger hon dygnet runt), hej och hejdå

Har hon någon favorit låt?
Smufarna - peka rätt

Har hon någon favorit film?

Nope, men som längst hon tittande så var det pocahontas hon såg på en hel kvart =)

Några nya kompisar?
Njae, men Hemi gillar hon

Favoritmat?
Måste ju vara köttfärsås och spagetti

Nytt bus?
Hon brukar ta mina linnen eller trosor från garderoben och lägga dem över halsen, haha!

Vad hoppas du på att hon kan till nästa månad?

Kunna säga något nytt ord och gå helt och hållet.

Åsikter!
Postat av: Camilla

Naw :) Hemi gillar hon ju också! Den som han umgåtts med mest tror jag med :)

Kommenterat - 2010-11-21 / 13:54:08  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥