Ny spis

2010-11-23 / 13:35:54
I ett bra tag har vi ringt dem om vår spis.

Felen:

- Gamlaste spisen man kan ha.
- Fattas lampa i ugnen.
- Sprätter ifrån en platta.

Dom var nyss här och tittade på den och innan sa dem att vi inte få någon ny. Men nu då dom tittade så upptäckte dem att det skulle bli ganska dyrt med lampa och en ny platta så då får vi en ny. Så det lät bra. Men sedan skrämde dem upp mig och berätta att den nya ugnen blir så mycket varmare och är farligare och ja alla möjliga fel. Så nu känns det inte ens bra att få in en ny spis då dom sa så. Men tur är väl det att det rä förbjudet område för Halie inne i köket. Har grind för och hon får 'ndå aldrig vara där inne efter insidensen för några månader sedan.
Åsikter!
Postat av: Ness

hoppas de fixar sig :D

Kommenterat - 2010-11-23 / 16:23:23  | URL - http://sness.blogg.se/
Postat av: Princess

Kul & ses idag,vi ses ihelgen igen :) Puss

Kommenterat - 2010-11-23 / 19:25:33  | URL - http://jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥