Palladium suger på biofilmer

2010-11-29 / 23:27:54
Har nyss tagit mig en kvälls dusch och kvälls macka som min snälla sambo gjorde åt mig. Idag har jag varit så lat och faktiskt inte gjort någonting nästan. Men ibland har man sånna dagar med. 

Är i alla fall klar med alla julklappar, vilket är så skönt. Slipper man jul stressen innan jul. Avskyr den och allt trängsel. Ska bara invänta tills allt kommer nu bara. Så nu måste man hålla i dom sista slantarna man har till mat och nödvändigheter.

Men något jag blev lite arg på idag var att jag skulle boka bio. Men då går det endast tre filmer på torsdag. En har jag sett och dom andra verka så dålig att jag inte ens skulle kunna se dom annars. Och man undrar ju när dom ska införa 3d i den här staden, fattar inte vad det rä som tar sådan tid. Så det blir inget bio besök. Utan vi ska nog klura ut något annat som bowling eller så. Kommer ni på något man kan göra så hojta till. En bit mat ute blir det i varje fall.


Minns ni?
Så liten min stumpa var här. Tiden rinner ju bara iväg!


Nog om det nu, ska förbereda mig inför sängen.
Åsikter!
Postat av: mamsen

en film såg ju Anders o jag den var rolig komedi

Kommenterat - 2010-11-29 / 23:32:16
Postat av: Camilla

Ja, Palladium har inte mkt att erbjuda, tråkigt nog :( då måste man till Umeå om man ska se nått..



Fina Halie <3



Btw, hälsa bättre lycka nästa gång åt Matte! Kram (Det är svårt) I know..

Kommenterat - 2010-11-29 / 23:34:44  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: JAG (haliesmamma)

Svar till er..



Camilla: Så sant, har bott i Umeå men gick aldrig på bio ändå så. Men tråkigt då man faktiskt väl vill på bio.

Mami: Den är inte kvar där längre. En drama och en annan skit film.

Kommenterat - 2010-11-29 / 23:38:54  | URL - http://haliesmamma.se
Postat av: Amanda

Ni kan ju fara på spa på badhuset.. tro de kosta kring 200-300 per person. kanske lite dyrt men de finns ju inte så mycket att göra i denna stad..

Kommenterat - 2010-11-30 / 14:02:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥