Problem med andningen igen

2010-11-07 / 23:55:29
OH NO, NOT AGAIN!!
Ni kanske minns vad som hände sist Halie var sjuk?
Jo hon fick svårt att andas och vi fick åka in och då hon fick inhalator så blev allt bra. Nu är hon sjuk igen med 39 graders feber och samma andning. Man känner hela hennes mage emot mig och hur tungt hon andas. Och denna gång är jag själv med henne, blir så orolig och går minst in till hennes säng där jag la henne för 10 minuter sedan och kollar henne var tionde minut. Ska se hur det är under nattens gång.. Har hon svårt att sova och det är detsamma som sist måste vi ju åka in igen. Och då hoppas jag att vi får veta varför det blir såhär. Det är ju andra gången nu på två månader.

Tyckte så synd om min lilla gumma då hon låg i min famn alldeles stilla och tittade med stora ögon, det gjorde ont i hjärtat.

Åsikter!
Postat av: En Liten Emma

Har ni gett henne alvedon?

Vid 39 grader är det viktigt att man ger febernedsättande.. :/

Tänkte att andningen kanske blir bättre då.

Hoppas att hon är bättre idag!

Kommenterat - 2010-11-08 / 07:07:07  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥