Program om "unga mammor" ?

2010-11-30 / 22:46:43

Vet ni vad jag tycker.

Att dom borde starta ett program här i Sverige "unga mammor" något sådant. Skulle vara så kul att titta på och lärorikt. Norge och danmark följde ju efter oss med "hollywood fruar". Tycker att Sverige borde följa dem denna gång med unga mammor program. Jag vet att det skulle ge mycket tittarsiffror. Undra om det finns någon sida där man faktiskt kan skriva förslag om det. Fast det tycker man att dem redan borde fått. Det enda som finns är väl en storbloggare som är mamma åt tre barn och det finns lite klipp. Men jag tycker dom brode starta ett program om det helt enkelt. Men men, det kommer nog inom snar framtid. Det känner jag på mig :)
Åsikter!
Postat av: En Liten Emma

Jag och en kompis har pratat om exakt samma sak, tycker det är på tiden att dom börjar filma nu! :)



Jag tycker även de ska starta ett program om ensamstående mammaor! :D

Kommenterat - 2010-12-01 / 06:37:46  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: nina

den tanken har jag haft väldigt länge, förstår varför dom inte gjort det? :)

Kommenterat - 2010-12-01 / 08:53:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥