Seg och trött

2010-11-29 / 19:48:24
Är lite övertrött och seg idag och inte alls på humör. Det har väl dom närmaste märkt. Och Halie tog efter och har varit gnällig hela dagen mot mig och det gjorde inte mig bättre. Men man får vad man ger. Hon sover nu i alla fall och jag håller på att hitta julklappar åt min sambo, inte det lättaste. Men tror nu snart att dom är klara. Resten av kvällen så kommer det bara vara soffan som gäller för mig Och sedan sova. Imorgon har vi lite ärenden. Sedan måste jag in på studieplus och prata och om dom inte kan får jag ta mig en tid med dem. Har inte så mycket mer att säga än så. Är tråkig idag och har ingen fantasi.


Brist på nytt.. Kommer inom kort, ibland glöms det att fotas helt enkelt.

Åsikter!
Postat av: Sara

hur gick de för killen din med körkortet idag? Inge bra antar ja eftersom du inte skrivit om de :(

Kommenterat - 2010-11-29 / 22:09:47
Postat av: Carro (Haliesmamma)

Svar till Sara: Alltså han hade 5 ifrån, så han ska göra om den.. Men bara att kämpa tills det går som han och jag sa. Vi har bestämt oss att han ska fixa det innan 2011 ;D

Kommenterat - 2010-11-29 / 23:20:26  | URL - http://haliesmamma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥