Shoppat julklappar på internet

2010-11-17 / 01:14:18
Min blogg är lite halv tråkig just nu, det tycker jag själv. Har prioriterat så mycket annat helt enkelt. Det blir väl så ibland. Har i alla fall hittat lite julklappar nu på internet medans sambon spelar the sims. Har han gjort nu i över tre timmar. Ja det är ju beroendeframkallande kan man ju säga. Tur vi är två om Halie imorgon. Han ska upp första svängen på morgonen och jag sen vid tio så får han sova ut. Det är härligt att vi kan göra så.

Måste även säga grattis till min vän som är gravid i 14e veckan. Så kul att hon ska bli mamma. Längtar efter att få se hennes runda mage nu. Som tur är så har vi planerat in en träff nästa vecka. Vi ska nog till knasiga kojan och busa med Halie och käka lunch.

Men nu är klockan alldeles för mycket för en som är mamma åt en liten. Ska nu ordna mig för natten. Så vid två lär man kanske ha somnat om jag har tur. Ja, det tar cirka en timme för mig att somna. Men gondatt alla :)

Ett gammalt foto på gumman då hon testar sina vinterskor, det gillades inte. Hon var trött och skulle sova.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥