Skrikig om kvällarna

2010-11-18 / 23:07:15
Har så dålig fantasi nu för tiden och Halie är fortfarande på bråk humör om kvällarna och felet vet vi inte ännu. Fortsätter det i några dagar till måste vi ju kolla vad felet är, det är bara då hon ska sova. Men annars har hon varit världens gulligaste och snällaste idag. Så hon fick mig verkligen på ett gott humör.

Som sagt idag åt vi tårta i Svedjeholmen och där efter åkte jag till stan med syrran där jag fann fyra julklappar och ett par jeans leggins åt mig själv. Lite belönade jag mig, vilket är så sällan nu. Kom hem och åt mat som mamma lagat och sedan blev det bara lugnt framför tvn. Nu tänker jag kika en stund och sedan sova. Älskling ska jobba imorgon men kommer hem till eftermiddagen igen. Så jag och Halie ska troligtvis umgås med hennes gudmor en stund imorgon, så något har vi att göra i alla fall..

Älskade lilla flicka som låg här inne, helt otroligt :)
Tänkte bjuda på lite gamla magbilder sen !

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥