Skylt söndag

2010-11-28 / 19:14:03
Idag blev det inte som alla andra söndagar. Då vi för det mesta brukar städa och hålla oss inne. Utan idag for vi på skylt söndag i stan och fann dom sista julklapparna och nu är det bara min sambos julklappar kvar. Men som sagt det var nog en av dem trevligaste stunderna med min familj på länge. Så sällan vi kan mysa till det så. Det behöver vi göra mer. Vi fann även ett par jätte snygga silvriga leggins åt gumman på nyår för klänning har hon redan. Och en julklänning och mockasiner som är juliga fann vi med. Så nu är man nöjd efter fina fynd. Dessutom hann vi med en mysig fika och där fick Halie även leka av sig lite energi. Skuttade så mycket i stolen att hon fick leka runt där och charma alla tanter. 

Men ska nu ta det lugnt resten av kvällen. Halie ska även sova nu, sambon lägger henne. Blir nog att se en av filmerna jag köpte igår för sambon har ju inte sett dem, men dom var bra så värt att se igen.

Imorgon gäller det för min sambo, HOPPAS HOPPAS!!!!

-Gammalt foto, Halie i magen -
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥