Sminkset, i love it

2010-11-17 / 23:13:58
God kväll gott folk.
Har nyss tittat lite på 1 an, en bra serie som kommit igång där. Minns nu inte vad namnet var men men. Sambon la sig tidigt denna kväll, klockan tio. Bör jag med göra men jag är så super pigg nu om kvällarna så det går inte. Tänkte sitta uppe en stund till och sedan sova, kan ju ändå sova en stund imorgon då min sambo ska upp på morgonen med Halie.

Jul saker och gardiner är nu uppe. Det lilla vi har samlat på oss. Det duger i alla fall. Blir väl mer med åren kan jag tänka mig. Som mamma som har så mycket att man inte förstår vad hon fått tag i allt. Och i år ska vi ha en vit julgran, tycker att grönt är så gammalt och traditionelt. Så nu finns julen här och det är så mys.

Och nu resten av veckan är det inget planerat förutom att min sambo ska jobba på fredag. Det var längesen man inte hade något planerat, men längtar givetvis tills mitt ögonskugga set kommer. Då ska jag leka. Denna auktion vann jag på tradera ;)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥