Stressig dag

2010-11-04 / 23:19:23
Hej, har inte haft tid en sekund med datorn och bloggen idag. Tänker snabb uppdatera lite om dagen.

Vi blev i stan från halv ett till typ sju.. Hittade kläder åt tjejerna efter det systemet och där efter följde jag med en hem för att ytterligare hitta mer kläder. Sedan for vi på willys, coop konsum och hem. Vi ordnade lite, kolla in vår nya snygga dator och äntligen nu kan man slappna av lite. Sova vilken minut som helst. Första besöket kommer sju imorgon bitti. Så puss och godnatt på er.


Hann bara se min gumma i endast någon timme idag.
Blir samma imorgon, kommer sakna henne så mycket.
Och vilken ångest man får såhär dagen innan.. Får ni också det?

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥