Svar på tal ;)

2010-11-19 / 01:37:30
Nu var det ett tag sedan man fick lite "skit" i bloggen. Men helt plötsligt dyper det upp ett som jag gärna svarar på. Brukar egentligen bara strunta i dem och ta bort dem, men just nu då jag liks är på krigsstigen efter Halies uppvaknande så kan jag fortsätta.

Svar:
För det första ska du nog skriva "jag" och inte "vi" för du kan nog inte tala åt alla som läser min blogg som sagt. Denna blogg är inte skapad till för dig och dina intressen utan mitt liv och mina intressen. Det är en mammablogg och kommer för det mesta handla om min dotter då hon är min vardag, antingen så läser du min blogg eller så klickar du inte in på min sida, enkelt va? :)

- Undra varför man alltid är anonym och inte kan stå för sina ord.

Till er andra som skrivit så mycket positivt och ibland har jag inte hunnit svara till er. Tack ska ni ha.. Det betyder jätte mycket för allt ni kan komma med.


Nu ska jag sova, klockan tickar och är efter midnatt! sov gott.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥