The sims 3

2010-11-15 / 07:35:13
Tidig morgon med Halie. Sju ville hon upp. Annars brukar det vara runt åtta. Men det är bara att kliva upp och se glad ut ändå. Sambon sover men ska snart upp och iväg på jobbet, det är 24 timmars pass idag. Så imorgon ser vi honom igen. Jag och Halie har inte planerat något idag, men alltid blir det nåt. Hoppas jätte mycket på ett samtal idag med. Får se får se.

Just ja, har blivit the sims 3 nörd nu, fick hem det igår. SÅ KUL, älskar ju the sims. Så kommer nog nörda det ikväll med då Halie sover. Spelar ni också the sims 3?

Åsikter!
Postat av: Camilla

Älskar the sims,det är ett psel jag kan bli sittandes med hur längesom helst om ja väl börjar.. men som tur är har jag det inte nu :)

Kommenterat - 2010-11-15 / 23:21:08  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥