Trotsig 1 åring

2010-11-15 / 23:48:12
Har haft en liten tjej som bråkat med mig enda sen imorse till hon la sig. Och att lägga henne tog ju också sin lilla tid. Så nu ser jag en film på 1an som snart slutar efter det måste jag städa toaletten mer grundligt då några ska hit imorgon och titta hur toalettrummet ser ut efter deras renovering. Blir tidigt på morgonen det.

Jag bloggar så mycket jag bara kan, men blir ju mindre tid då min sambo jobbar och Halie är så här trotsig.

Har era barn gråtit en hel dag i jämna mellan rum och inte vetat vad det berott på? Typ som Halie idag, men då hon fick alvedon så somnade hon. Men ingen feber hade hon. Men vem vet, ont i huvudet kanske?

Fota lite idag, men lägger in dem imorgon.
Åsikter!
Postat av: Camilla

Ibland har dom en dålig dag helt enkelt. Som vi vuxna/andra. Man själv vet ju att vissa dagar så duger fan inget å man e bara sur å fräsig..

Men ja, eller så kanske hon är på g att bli sjuk igen? :( vet inte anrs.. trotsig bara.

Kommenterat - 2010-11-15 / 23:57:29  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: En Liten Emma

Adrian har också varit sådär vissa dagar, och tydligen är det en separationsfas där vid 13-15 månader.. Så det är bara att försöka härda ut..

Kommenterat - 2010-11-16 / 07:30:51  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Tanna

Ja Amanda kan vara tjurig en hel del med några mellanrum med lite skratt. Minsta lilla fel man gör så blir hon då skit förbannad och bara skriker.. Men ofta när man är själv med henne så beter hon sig annorlunda. Ibland får man titta på datorn en snabbis ibland får man inte ens resa sig från golvet. :P

Kommenterat - 2010-11-16 / 08:48:37  | URL - http://tannanystrand.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥