Två timmars promenad

2010-11-11 / 15:40:10
Med min kära familj, istället för att gå till hemköp så tog vi oss till konsum extra och kom då på att Halies napp var glömd här hemma så vi fick köpa nya så somnade hon strax där efter. Köpte bara ost, bröd och mjölk. Nu klarar man sig några dagar. Men mysigt var det och man känner sig så nöjd efter man varit ute och gått. Nu blir det bara lugnt, laga mat och ja det varadagen består av som sagt.

Tjejkvällen
jag pratade om ska vi ta någon annan gång, man hinner som inte planera dagen innan. Men skulle vilja åka på area 1 så kan man vara på relaxen, ha femkamp och äta buffé :) det måste planeras.

Btw, vad söt Halie är som tittar på barnkanalen med älskling <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥