Utbildning?

2010-11-22 / 21:45:20
Har nyss bakat chokladbollar och tittat på "ung och bortskämd". Älskar programet. Och små tittar även nu på "vänners liv". Ganska bra det med. Ska väl bara städa upp lite här hemma och sedan ska jag sova. Imorgon jobbar älskling vid tolv och slutar på kvällen och då ska jag och Halie umgås med hennes gudmor. Så man slipper att ha tråkigt hela dagen lång.

Brist på att finna och veta vad man kan gå, så mycket krav hit och dit.
Tänkte även gå till studieplus, men om ni vet av någon utbildning som vore intressant så kommentera in det här.



Åsikter!
Postat av: amanda

vad är du intresserad av?

Kommenterat - 2010-11-23 / 00:01:26
Postat av: JAG (haliesmamma)

Äventyrliga, vad som helst :) därför jag vill ha förslag!! hihi

Kommenterat - 2010-11-23 / 00:10:25  | URL - http://haliesmamma.se
Postat av: Linda

Tjoo!

jag ska börja plugga 2011 till undersköterska

du får en bra utbildning med ett brett utbud om man är intreserad av vård yrekt, älderboende personlig assistent,handikap omsorg elev assistent vårdcentraler m.m.! det är otroligt brett så de är mitt förslag

eller varför int Personlig Tränare? en utbidning som är på drygt 2 år tror jag och du får hålla dig själv i form och lära dig om kroppens upp byggnad mycket givande skulle jag tro

Kommenterat - 2010-11-24 / 22:42:03  | URL - http://tairaochpooh.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥