Tredje harry potter + foton sen igår

2010-11-20 / 19:39:39
Känner mig på lite bättre humör och gumman var lätt att sova ner. Så nu väntar jag och sambon på att min bror ska ladda hem tredje filmen av harry potter. Vi ladda inte ner då vi ha mobilt bredband, man förlora så mycket förbrukning + att det tar tid + att datorn blir så seg.

Lite foton sen igår slänger jag in här nedan.

Malin nöjd då hon ska köpa en ungefär likadan kamera som vi har.
Och om ni undrar så håller hon på att färga håret så det är lite orange, blondt och gult just nu ;)

Malin och min bror!

Kiara som gäspar


Vår fina misse "Sally"

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥