Sällskap och mys igår

2010-11-20 / 12:26:07
Fick en sovmorgon av min älskling, snäll han är. Men vaknade upp av att dom sover som i förrgår. Så nu tänkte jag surfa tills jag hör att Halie vill kliva upp igen.

Idag är ingenting bestämt, bli väl bara att mysa med familjen till god mat, gott på kvällen och en bra film. Det är ju lördag så bra filmer på tvn visas, JIHO. Sedan jobbar sambon ännu ett pass på måndagen, skönt nu kanske det kommer fungera bra i månad december. Men det bästa vore ju om en av dem fråga om han ville ha fast tjänst. Kanske kommer det någon gång. Man får hoppas. Att få en fast tjänst gör att man får en och samma summa lön varje månad och man kan ju räkna ut sin inkomst osv mycket bättre. Nog om pengar.

Igår så kom Halies gudmor hit, vi hade jätte trevligt. Och kul att hon stannade längre än hon brukar göra. Kul då man börjar få upp kontakten på nytt igen. Vi hade en del att prata om som sagt, hehe! Sedan köpte jag och min mamma tacos, vi delade alltså. Hon skulle med och äta men plötsligt kom hon på att hon skulle på bio med sin karl så då blev det bara jag, brorsan, Malin och sambon som år tacos. Där efter så snackade vi mest hela kvällen och då dom gick så kollade vi på harry potter "2an".

Jag och Jennifer för några år sedan

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥