Harry potters nya film får fem guldbaggar

2010-11-25 / 22:05:11
Ojoj vilken lång dag det har varit. Kom hem för bara någon timme sedan. Harry potter filmen var bra och nu längtar man bara efter att få se del 2. Vilket kommer dröja sin lilla tid innan den kommer ut. Men måste säga att det varit ett under att jag hållt mig vaken hela dagen och kvällen då jag fått minsta sömnen på länge inatt. Men tur man hade fullt upp då. Jag och syster hann också kika in på hm en sväng och där fann jag världens sötaste mössa Halie ska få i julklapp. Visst det är tråkigt att få men hon är så pass liten att hon ändå inte förstår än och leksaker kommer hon också få. Och sedan köpte jag ett par riktiga vinter handskar som hon ska få på direkten. Men nu så ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen.

Imorgon så ska jag till tandläkaren vid halv elva och där efter komma Belle och hämtar upp mig så ska vi till studieplus och kanske gå på stan efter det. Vi hörs mer imorgon.

Lite foton som min sambo tog på vår sötaste idag

 

Åsikter!
Postat av: Princess

Sötnosen! :) saknar hon <3

Kommenterat - 2010-11-26 / 00:33:59  | URL - http://Jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥