Vänner för livet ♥

2010-11-26 / 19:15:45
Mitt citat idag: När man är arg, ledsen, besviken eller sur på någon
så bevisar det bara att man bryr sin om den personen.


Jag älskar mina vänner och min familj. Jag har närstående, partyvänner, familj, sambo, dotter, bekanta och bästavän. Man behöver dem alla för att överleva livet. På alla dessa olika sätt.
Jag tänker berätta lite om dem. Mina favorit brudar.


Sandra -bästavän-, äkta, älskad, snygg, översnäll, lyssnar och hjälper.

Utan henne och jag hade känt mig tom. Henne går jag alltid till vad det än gäller så har hon alltid svar på allt. Och får mig alltid att må bra. Hennes närvaro gör en glad och vi har gjort så mycket tillsammans. Och jag vet att hon är en sån som man alltid kommer att ha vid sin sida. Vänner för livet



Jennifer -barndomsvän-, finns där, modellsnygg, stöttar och har bra humor
Hon har nog alltid varit där, fast vi inte inte pratat på veckor ibland. Henne kan jag alltid räkna med i vått och torrt. och hon är så betydelsefull för mig.



Isabelle -barndomsvän-, snäll, lyssnare, ärlig och alltid trevlig.

I tonåren var vi bästavänner och gick igenom allt tillsammans "verkligen allt". Och trots att vi blivit vuxna och inte umgåtts så mycket nu, så kan vi ändå ibland ta en fika eller en pratstund. Du är viktig för mig!

Robine -barndomsvän-, jättesnäll, lyssnar, äkta och sakad
Fast vi inte riktigt umgåtts mycket nu på några år så har vi ändå kontakt. Och alla minnen med dig är underbara och fler ska vi göra



Sandra K -närståendevän-, söt, översnäll, glad, trevlig, finns alltid, underbar.

Det finns nog ingen tjej som är så underbar som du. Du är alltid så snäll och finns där vid min sida då jag behöver dig som mest. Du var den första som kom då jag mådde som dåligast efter "missfallet". Du har en enorm plats i mitt hjärta. Och har världens sötaste dotter.


Sabine -nyfunnenvän-, stöttande, lyssnar, svar på allt, superfin och bryr sig.

ÅH, saknar henne så otroligt mycket. Hon har verkligen fått mig att bli vuxen och att ta mogna beslut. fast du bor på andra sidan sverige så hade vi långa pratstunder i telefonen om kvällarna. Och du stöttade alltid mig då jag låg på botten. Du är för bra för att vara sann. Du finns i mitt hjärta fast vi inte kan ses ofta.


Åsikter!
Postat av: Jenna

<3<3<3

Kommenterat - 2010-11-27 / 00:07:41  | URL - http://Jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥