Var era föräldrar unga?

2010-11-02 / 12:03:26
Nu sover dem alla, sambon somna nyss i soffan och Halie har nästan sovit i två timmar, en lång morgon lur idag.

Men nu till en fråga.. Hade ni unga mammor/pappor som små?
Det hade jag dom var 18 år gamla då dom fick mig. Det sägs även att om du själv har unga föräldrar är det lätt hänt att man själv blir det. Det är ju sant fast jag var inte arton utan 20 år då jag blev gravid. Men det positiva är att man kan dela så mycket tillsammans med dem.

Min mamma                                                           Min pappa
Åsikter!
Postat av: caroline mamma till theodore

Ja min föräldrar va unga, Ja inte lika unga som dina föräldrar var. När dom fick min syster va dom 21, och när dom fick mig va dom 23 :) så ganska unga va dom iaf :)

Kommenterat - 2010-11-02 / 13:32:32  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Postat av: Emma

Min mamma var 35 ungefär & pappa 37 tror jag när dom fick mig :) Min mamma fick min storebror när hon var 30 så hon var väldigt sen med barn :) hehe!



min lillebror fick hon när hon var 40 =)

Kommenterat - 2010-11-02 / 15:47:10  | URL - http://emmaeskola.devote.se
Postat av: mamsen

Du var tvingad att ta upp korten på pappa o mig när vi passade på att tjuvröka när alla var borta

Kommenterat - 2010-11-02 / 16:53:18
Postat av: Camilla

Ja dom säger det att var ens mamma ung då hon fick barn första gången säger dom att det kan komma i släkten lätt. Som t ex. Min mormor var 16 då hon fick min mamma. Min mamma var 18 då hon fick min stora syster, hon var 21 då hon fick mig.. och se nu, jag var 18 då jag fick hemi.. så nog sitter det i släkten allt :)

Kommenterat - 2010-11-02 / 22:15:55  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: sanna, leos mamma

Min gammelmormor fick min mormors syster när hon var 17-18, min mormor fick min mammas syster när hon var 16, min mamma fick mig när hon var 17 och jag fick Leo när jag var 19, så det stämmer nog :)

Kommenterat - 2010-11-06 / 03:22:11  | URL - http://saelma.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥