Vårdcentralen nästa

2010-11-08 / 14:35:17


En lång morgon, har haft Halie i famnen typ hela morgonen och nu leker hon lite på golvet. Men vi har fått tid på vårdcentralen 15,45. Blir nog att hon får inhalera som förra gången. Typiskt att det alltid ska vara såhär varje gång hon är sjuk nu. Får se vad dom säger. Jag avskyr att inte veta varför hon får det. Och alla andra säger bara att så är det och hon kommer få åka in och ut och göra så varje gång. Hm? vill ju inte ha det så, men får ta allt med läkaren idag.

Som tur är ju sambon hemma nu så då är vi två. JAG AVSKYR att hålla fast henne då hon inte vill. Fick tårar sist, avskyr att vara så mega känslig. Ska hålla dem idag, det måste jag. Uppdaterar mer efter vi varit där.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥