Varför går allt emot oss?

2010-11-08 / 21:03:16
Hon fick detsamma som innan.. INHALATOR och tabletter som upplöstes i vatten. Bara det tog en timme där inne och vi ska hämta ut något för henne på apoteket imorgon, och hon verkligen gallskrek där inne, och man försöker vara så lugn som mamma men det är svårt men jag höll mina tårar inne, börja blir numera van med det här. Och dom kan inte veta vad det egentligen beror på för än hon blir mot två år. Då får vi veta om det är någon slags astma. Men nu kan man kalla det förkylningsastma. Och fick nyss veta att min lillebror har det.. Och har inhalator på kvällarna. Så vi får allt se, hoppas absolut inte att det är så men nu vet man att det finns en risk.


Tycker det varit mycket nu på slutet med allt. Och det finns nog inget som har klarnat upp sig helt. Man försöker få energin och starkheten men lika fort sjunker den. Och man försöker bara bygga upp och åter bygga upp. Trött på att ödet ger oss massa skit med det mesta just nu. Ibland undrar man vad man gör för fel egentligen?

Grubblar nu och kommer göra det tills en lampa kan tändas på något håll.
Åsikter!
Postat av: lovisa H

Du gör ett kanon jobb caroline, verkligen! Ni verkar vara en stark familj och du är en superfin mamma, haile har tur!

Kommenterat - 2010-11-08 / 21:11:38
Postat av: En Liten Emma

Vad jobbigt, men skönt att det var så 'lätt' att hitta problemet. Det är aldrig kul att se de små grina och skrika och vara rädda.. Men man får intala sig själv att det är för deras eget bästa.. :/

Kommenterat - 2010-11-09 / 07:30:27  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Postat av: Sabine

Hej gumman!



Allt går väl inte emot er...? Farligt att tänka det så stort. Man har en del upp och ner i livet men glöm inte gumman att det är aldrig allt. Ni verkar ha en underbar liten dotter och ni har varandra. Har hon astma så kommer ni klara det med och även hon. Många Kramar/ Sabine

Kommenterat - 2010-11-09 / 14:18:48
Postat av: Linda

Hej hoppas att allt går bra för er skickar lite krya på hälsningar från mig och hundarna.

när jag läste så pratade jag med min mamma och även min kompis som har 2 barn. enligt min mamma så hade min syster ungefärliga problem med andningen andades tungt m.m. andningsuppehåll likande och på min syster så hade hon förstora halsmandlar och astma.

hoppas allt går vägen för er

Kommenterat - 2010-11-09 / 22:26:58  | URL - http://tairaochpooh.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥