Veckans planer

2010-11-03 / 15:38:41
Nu har vi städat lite och snart ska vi göra hemgjorda köttbullar och makaroner/spagetti. Där efter följa med min mamma till Anders för att se om vi kan finna något 80's kläder hemma hos dem. Och vid åtta så kommer en killkompis hit, vi ska grejja och se om vi finner 80's kläder till han med. Och då vi nattat Halie ska jag själv titta om jag har allt jag behöver för att försöka lika 80's så gott det går.

Torsdag:
Den efterlängtade datorn och internet ska hämtas ut.
Och min kompis kommer hit och vi ska till stan för att finna något till henne. Och det blir väl att ordna lite så allt är klart inför fredagen.

Fredag:
Halie ska sova hos mormor och vi ska dona på med allt här hemma och sedan är det halloween fest som gäller ;)

Lördag:
Bakis? umgås med Halie och bara vara allmänt seg.

Söndag:
Älskling jobbar 24 timmars pass.



Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥