Angående toppbloggarna

2010-10-29 / 16:30:00
En alldeles för ärlig man är ju Jocke från tylösand programet. Hans blogg läser jag numera mer än dom andra. Han är så rätt fram och skriver inte alls som dem andra. Är så less på kissies blogg som bara lägger in på kläder hon köpt och redigerade tråkiga foton och fester. Hon kommer aldrig med något nytt. Samma med blondinbella hon har blivit lite små tråkig.. Det behövs nya med nya fantasier. Vet ni om en sådan blogg så tipsa mig. Själv vet jag att jag inte är någon speciell i mängden för min blogg går ut på att skriva av mig bara. Ingen blogg man vill utmana ödet på och dissa en massa.

Det borde komma in nya toppbloggare, man blir trött på samma gamla vanliga helt enkelt.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥