Äta middag hos mami

2010-10-20 / 15:15:19
Blir bjuden på mat, härligt så slipper man laga den själv. Så just nu leker Halie med hennes faster och hennes kompis. Jag passar på att vara datanörd då.

Och i posten fick jag något fint idag, jo en jätte go tjej som man lärt känna via bilddagboken skickade en present till Halie. Världens sötaste hello kitty linne, precis i hennes stil och smak. Ska fota och lägga in det senare. Men det är ju helt underbart att det finns folk man känner via här som kan lägga pengar på min söta prinsessa. Sånna människor är guld i mina ögon. TACK ännu en gång kära du.


Ska umgås med dem alla andra nu, tjingeling!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥