Bärbara datorn är nu SÅLD!

2010-10-23 / 18:54:02
Nu har man sålt min bärbara dator. Och har nu klirrat in pengar till Halies brillor och resten blir till mat. Skönt att få det gjort i alla fall. Nu är jag helt slut efter en tjej som varit trött sen fem idag. Har inte ens hunnit äta och nu mår man illa istället. Så får väl ta lite middag till kvällsmat helt enkelt senare. Ska chilla nu tills syrran kommer hit..

Vi kanske ska sälja vårt playstation 2 med alla 20-40 spel med. Men i kris gör vi nog det. Vi spelar ju typ aldrig. Och min kamera (inte den jag använder) utan den jag hade innan, min fina rosa. Den ska jag nog sälja till syrran. Vad ska jag ha två kamerar för egentligen? Först tänkte jag att det kan vara härligt om man ska på ett ställe där min systemkamera skulle vara besvärlig och man kan använda den. Men det händer ju aldrig. Så den säljer jag nog till henne.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥